کاوان ملک | خرید ملک در گرگان | رهن و اجاره ملک در گرگان | اطلاعات کسب و کار نظا

مناطق مناسب برای سرمایه گذاری در استان گلستان

مناطق مناسب برای سرمایه گذاری در استان گلستان

همیشه یکی از گزینه‌های روی میز برای سرمایه گذاری در بازار املاک، خرید زمین در شمال بوده است.

بنابراین همیشه این سؤال مطرح است که شمال کجا زمین بخریم؟ در این مقاله سعی می‌کنیم معیارهایی را به شما معرفی کنیم تا بر اساس آن بتوانید زمین مناسب برای سرمایه‌گذاری را شناسایی کنید. برای یک خرید امن و مطمئن لازم است با یک مشاور املاک خوب در گرگان در تماس باشید و مشورت های لازم را از آن ها بگیرید.

شهر گرگان به عنوان بزرگترین شهر استان گلستان در اکثر بخش‌ها مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار دارد.

بخش املاک و مستغلات نیز از این قاعده مستثنا نبوده و در سال‌های گذشته شاهد رشد سرمایه‌گذاری در این حوزه بوده ایم.

نکته حائز اهمیت این است که با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر گرگان مناطق در حال رشد به صورت همگون در سطح شهر پراکنده نشده و در بازه‌های مختلف زمانی با اشباع شدن فضای موجود این مناطق نیز تغییر می‌کنند.

چرا سرمایه گذاری در شمال کشور خوب است؟

به این دلیل که هدف به سود رسیدن است. پس بنابراین زمانی که سرمایه گذاری خوب و اصولی داشته باشیم باعث رشد ما می شود.

از آن طرف شمال کشور دارای فاکتورهای بسیار خوبی است که عامل رشد یک منطقه می باشد. به همین دلیل است که میزان رشد بیشتری دارد. حال می خواهیم چند فاکتور را با هم بررسی کنیم:

یک مشاور خرید ملک در گرگان می تواند شما را در خرید ملک در شهر گرگان راهنمایی کند پس به شما پیشنهاد می دهیم که به کاوان ملک مراجعه کنید.

  • آب و هوا مناسب: بخش عمده‌ای از کشور ایران گرم و خشک است. هر چه از شمال کشور به سمت جنوب پیش برویم، به طور کلی شرایط آب و هوایی سخت‌تر می‌شود. همین موضوع برای بسیاری از افراد انگیزه مناسبی جهت مهاجرت به مناطق شمالی شده است.

 به همین ترتیب آب و هوای خوب مناطق شمالی کشور آن‌ها را به مقصد جذابی برای سفر و گذراندن تعطیلات تبدیل کرده است.

 بنابراین می‌توان گفت این عامل باعث افزایش رفت و آمد و افزایش نسبی رونق کسب و کار شده در نتیجه به طور مستقیم در افزایش تقاضا در مناطق شمالی کشور مؤثر است.

  • مسئله آب و کم آبی: آب از دیرباز تا کنون یکی از عوامل اصلی و غیر قابل چشم پوشی در افزایش رونق بوده است. دسترسی به منابع کافی آب نه تنها روی کیفیت زندگی اثر گذار است، بلکه روی جنبه‌های مختلف اقتصادی نیز اثرات قابل توجهی دارد.

 می‌توانید شهری مثل اهواز یا قم را از نظر کیفیت آب با مناطق شمالی کشور مقایسه کنید. به همین ترتیب کشاورزی نیز در مناطق شمالی کشور رونق چشمگیری دارد.

  • گردشگری: وقتی منطقه‌ای به عنوان مقصد گردشگری شناخته می‌شود، قطعاً ارزش سرمایه گذاری در آن افزایش می‌یابد. چرا که از یک سو رونق کسب و کار در آن بیش‌تر از حد متوسط است و از سوی دیگر رفت و آمد در آن بیش‌تر است؛ بنابراین امکانات بیش‌تری در آن جا در دسترس است.

 رونق اقتصادی و امکانات بیش‌تر نیز باعث افزایش تقاضا در آن منطقه شده و سرمایه گذاری در آن را جذاب می‌کند.

 اگر بخواهیم مناطق شاخص گردشگری در کشور را نام ببریم، می‌توانیم به مشهد، اصفهان، شیراز و شمال کشور اشاره کنیم.

چه مناطقی در شمال کشور مناسب هستند که زمین بخریم؟

لاهیجان، انزلی، گیلان، زیبا کنار، مازندران، نوشهر، رامسر، محمود آباد، چمستان، گلستان همه این شهر و استان ها مناسب سرمایه گذاری هستند. برای خرید ملک در شهر گرگان می توانید به کاوان ملک مراجعه کنید.

 

https://kavanmelk.com