کاوان ملک | خرید ملک در گرگان | رهن و اجاره ملک در گرگان | اطلاعات کسب و کار نظا

خرید و فروش زمین زراعی در گرگان

خرید و فروش زمین زراعی در گرگان

بهتر است بدانید همیشه خرید خانه برای افراد چالش بزرگی به همراه دارد و یکی از بزرگترین اتفاق های زندگی هر فرد می باشد. اگر برای بار اول بخواهید ملکی خریداری کنید راه سختی را در پیش دارید. معمولاً در فصل تابستان بازار خرید و فروش خانه بسیار داغ است و همه مردم در صدد هستند یا ملک خود را بفروشند و یا ملکی را بخرند.

قبل از هر چیز باید بگوییم یک مشاور املاک خوب باید به زیبایی ظاهری خود رسیدگی کند. نحوه لباس پوشیدن و معطر بودن فرد بسیار تأثیر گذار می باشد. چون در تمام مدتی که شما با مشتری صحبت می کنید ذهنیت فرد بر نحوه پوشش و ظاهر شما درگیر خواهد بود.

اگر شما یک مشاوره املاک خوب در گرگان را می خواهید ما به شما کاوان ملک را پیشنهاد می دهیم. شما می توانید از شهر خود با ما در تماس باشید و از طریق سایت ما به صورت آنلاین از بهترین املاک دیدن فرمایید تا خریدی مناسب را داشته باشید و زمان کمتری را هم صرف گشتن به دنبال ملک باشید.

شهر گرگان را بیشتر بشناسیم

اگر قصد خرید ملک در شهر گرگان را دارید ولی اهل گرگان نیستید به شما پیشنهاد می دهیم کمی با این شهر آشنا شوید و اطلاعاتی را درباره این شهر به دست بیاورید.

شهر گرگان در شمال کشور واقع شده است و مرکز استان گلستان است. در سال 1376 به صورت رسمی این شهر و منطقه اطراف آن به استان گلستان تبدیل شده است.

نام قدیم شهر گرگان استر آباد بوده است. این شهر سابقه چند هزار ساله دارد. در دوره های مختلف تغییراتی در این شهر به وجود آمده است.

اغلب افرادی که می خواهند خرید ملک در شهر گرگان و یا خرید آپارتمان در شهر گرگان را داشته باشند از شهر های دیگر کشور به این شهر مراجعه می کنند و بومی این شهر نیستند. به همین دلیل است که یک مشاور املاک خوب می تواند راهنمای بزرگی برای خرید ملک باشد.

نکاتی درباره خرید زمین زراعی

  1. اولین نکته مهم همان احراز هویت فردی  و  گواهی های اثبات مالکیت فروشنده است
  2. در انتهای قولنامه مهر و امضای دهیاری و اعضای شورای روستا حتماً باید ضمیمه شود
  3. از اداره کشاروزی، برای انتقال ملک استعلام گرفته  که مصادره ای نباشد و مشکلات حقوقی اراضی  نداشته باشد و کاربری ملک به طور دقیق احراز گردد .
  4. بهتر است تعهد محضری از فروشنده برای محکم کردن معامله دریافت کنید.
  5. برخی از این زمین ها دارای سند تک برگ یا منگوله دار و یا  برگه مخصوص گواهی مالکیت هستند و برخی هم قولنامه ای هستند ، که وضیعت آن باید در توضیحات قولنامه ذکر شود.
  6. در مورد حق پشیمانی یا مدعی شدن شخص دیگر و یا قابل انتقال نبودن ملک در قولنامه توضیح دهید (مثلاً  حق پیشمانی ده درصد از مبلغ کل بدون تشریفات قانونی) 
  7. اگر زمین  یا باغ دارای سند باشد  قبل از عقد قرارداد ، توسط دفترخانه از اداره ثبت ، در مورد  توقیفی نبودن ملک و یا ممنوع المعامله نبودن مالک و یا وکیل ، استعلام کنید .
  8. زمین هایی که لب جاده هستند باید فاصله حریم قانونی را داشته باشند که در مورد آن میتوان از اداره راه استعلام لازم را دریافت کرد که مثلاً در طرح توسعه  و راهسازی جاده نباشد.
  9. در مورد کلیه متعلقات از جمله داشتن یا نداشتن چاه و داشتن مجوز و باطل شدن یا نشدن آن مجوز صریحاً در قولنامه بنویسید و  بهتر است در مورد مجوز ازاداره آبیاری استعلام به عمل آورید.

در پایان برای خرید ملک در شهر گرگان می توانید با مشاوره املاک خوب در گرگان در تماس باشید تا بهترین پیشنهاد را به شما بدهیم.

 

https://kavanmelk.com