خرید آپارتمان خوب در گرگان

نحوه خرید ملک لوکس و مناسب در منطقه گرگان

گرگان دارای بهترین و مناسب ترین ملک و آپارتمان های اکازیون در استان گلستان است.خرید خانه در چنین شهر خوش آب و هوایی یک سرمایه گزاری عالی محسوب می شود. معمولا مردم به علت گرما، هوای آلوده ،خشکسالی و … به این چنین شهر ها مهاجرت می کنند. اگر بودجه به قدر کافی باشد بهترین گزینه برای زندگی مرکز شهر و بالای شهر است.طبق آمار گرفته شده این روز ها ،خرید ملک ، زمین،آپارتمان و خانه باغ در گرگان با شتاب بالای رو به افزایش است. و متقاضیان خرید، مسافرانی از شهرهای شلوغ مثل تهران ، مشهد و.. هستند.همچنین افرادی که از جنوب و جنوب شرق کشور برای فرار از گرما و خشکسالی به دنبال کوچ به گرگان هستند.

خانه آپارتمانی بهتر است یا ویلایی

فروش آپارتمان در گرگان بسیار بیشتر از خانه های ویلایی است،یکی از دلایل آن قیمت مناسب آپارتمان ها نسبت به خانه های ویلایی است.معمولا کسانی که می خواهند یک خرید اقتصادی داشته باشند آپارتمان را در وهله اول انتخاب می کنند. به همین دلیل است که ساخت و ساز رقابتی آپارتمان در حاشیه و حتی مرکز و بالای شهر به شدت رو به افزایش است. اگر قصد دارید تنها دو یا سه ماه از سال را در شهر های شمالی بگذرانید آپارتمان می تواند به علت مساحت و مخارج کمی که دارد برای شما به صرفه تر باشد. اما با همه این ها نمی توان منکر زیبای و برتری خانه های ویلایی شد به خصوص اگر در حیاط آن باغچه داشته باشید.به علت حاصلخیزی خاک در استان های شمالی می توانید هر نوع گیاهی را که بخواهید در باغچه خود پرورش دهید.

خرید خانه شیک در گرگان

خرید خانه شیک در گرگان

یک خانه خوب در گرگان باید چه ویژگی های داشته باشد

اول از همه باید بگوییم یک آپارتمان یا خانه خوب باید از لحاظ ساخت قوی باشد. به همین دلیل برای اطلاع از استحکام سازه ها باید از متخصصان و مشاوران کارکشته نظر بگیرید. دومین نکته مهم در خرید و اجاره خانه نزدیک بودن به مرکز شهر و امکانات  است. به عنوان مثال ممکن است خانه ای به تورشما بخورد که بسیار زیباست اما اطراف آن حتی یک سوپرمارکت کوچک وجود ندارد.

با این وجود خرید آن خانه بزرگ ترین اشتباه ممکن است زیرا شما مجبور می شوید برای کوچک ترین خریدتان مسافت زیادی از خانه دور شوید. گزینه بعدی می تواند سن و نمای خارجی و داخلی ساختمان باشد، اگر در این موارد ضعیف باشد شما با دردسر های زیادی رو به رو خواهید شد. همانطور که می دانید هزینه تعمیر خانه بسیار زیاد است و انجام آن کار راحتی نیست و زمان زیادی طلب می کند،پس در خرید خود این نکات را در نظر داشته باشید.

اشتباهات رایج در خرید ملک

  • خرید ملک بدون اطلاع از منطقه ؛ بسیاری از افراد هنگام خرید خانه در شهر جدید، با مناطق آشنایی ندارند پس خانه ای را میخرند که در منطقه نامناسبی قرار دارد.
  • •خرید ملک از اشخاص نامعتبر؛ خیلی ها با اعتماد نا به جا کار دست خودشان می دهند،پس هوشیار باشید که ملک را از چه کسی و به چه قیمتی در گرگان می خرید.
  • •عدم خواندن کامل قرارداد و امضا کردن؛برای حفظ سرمایه خود هرگز این کار را انجام ندهید و قرارداد را به صورت کامل مطالعه فرمایید.
  • • عدم بررسی پروانه ساخت؛ این مورد از بدترین اشتباهات ممکن است، برای اطلاع از مشخصاتی مثل سال ساخت، حتما پروانه ساخت را مطالعه کنید. همانطور که مطالعه کردید خرید ملک باید با آگاهی کامل صورت بگیرد.
خرید خانه در گرگان

خرید خانه در گرگان

جمع بندی نهایی خرید ملک در گرگان

شاید برای خرید ملک در گرگان هنوز هم تردید های دارید اما بهتر است آن ها را کنار بگذارید و تصمیم خود را بگیرید. اگر قصد دیدن چندین خانه را دارید پس بهتر است نقاط ضعف و قوت آن ها را یادداشت کرده و طبق آن ها پیش بروید. خرید خانه در شهر های خوش آب و هوا چالش های خاص خود را دارد اما مطمئن باشید که هرگز از خرید خود پشیمان نخواهید شد. تیم مشاوران ما می توانند شما را در این راستا همراهی نمایند و طبق بودجه شما پیش بروند. به ما اعتماد کنید تا در خرید خود موفق باشید،شما را به خدای بزرگ و مهربان می سپاریم.

 



لینک های مفید این مقاله

راهنمای جامع خرید ملک و اپارتمان در شهر گرگان

راهنمای جامع رهن و اجاره ملک و اپارتمان در شهر گرگان

مشاور املاک خوب و با تجربه در شهر گرگان



 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *