کاوان ملک | خرید ملک در گرگان | رهن و اجاره ملک در گرگان | اطلاعات کسب و کار نظا

خرید باغ و ویلا در گرگان

خرید باغ و ویلا در گرگان

از زمان های خیلی دور همیشه مردم دوست داشته اند در مکان های خوش آب و هوا خانه یا آپارتمان بخرند. به همین دلیل در سال های اخیر این روند رشد تصاعدی داشته است؛ اما به شما توصیه می کنیم قبل از خرید ملک در شهر گرگان یا خرید آپارتمان در شهر گرگان حتماً این مقاله را تا انتها بخوانید.

بهتر است بدانید همیشه خرید خانه برای افراد چالش بزرگی به همراه دارد و یکی از بزرگترین اتفاق های زندگی هر فرد می باشد. اگر برای بار اول بخواهید ملکی خریداری کنید راه سختی را در پیش دارید.

معمولاً در فصل تابستان بازار خرید و فروش خانه بسیار داغ است و همه مردم در صدد هستند یا ملک خود را بفروشند و یا ملکی را بخرند.

با توجه به اینکه شما دوست دارید در کدام منطقه و محله گرگان خانه یا آپارتمان بخرید بودجه متفاوتی نیاز دارد. پیشنهاد ما به شما این است که اول منطقه خود را انتخاب کنید و بودجه را تعیین کنید، در انتها به مشاوره خرید ملک در گرگان مراجعه کنید و ملک یا آپارتمان مورد نظر خود را خریداری کنید.

آشنایی با شهر گرگان و محله های آن

نام قدیم شهر گرگان استرآباد بوده است. پیشینه این شهر زیبا چند هزار ساله است و در دوره های گوناگون نغییراتی داشته است. در زمان های قدیم گرگان سه محله اصلی داشته است به نام های نعلبندان، میدان، سبزه مشهد که از محله های اصلی شهر به شمار می رفته است.

گفتنی است که شهر دارای گذرگاه های فرعی هم بوده است که هر کدام اسم مخصوص به خود را داشته است.

کم کم با تمایلات مردم شهر به فرهنگ آپارتمان نشینی بافت قدیمی شهر از بین رفت و جایش را به بافت جدید داد.

شهر گرگان سه منطقه شهرداری دارد که شهرداری منطقه یک در خیابان مصطفی خمینی بنا شده است و شهرداری منطقه دو در بلوار قدس خیابان چاله باغ واقع شده است.

شهرداری منطقه سه هم در خیابان رجایی واقع شده است. آب و هوای شهر گرگان معتدل است و در تابستان گرم و شرجی است. این شهر از اقلیم متنوعی برخوردار است که در مناطق مختلف با هم فرق دارد.

به طور مثال در شوره زار، کوه، جنگل، چمنزار، جلگه و دشت، دریا و خلیج، تالاب و زمین کشاورزی با هم آب و هوا متفاوت است.

فاکتور مهم در زمان خرید ملک

زمان بازدید از ملک باید به تعدادی از قوانین مهم توجه کنید که در زیر برای شما شرح می دهیم:

  • همسایه

همسایه نقش مهمی در آرامش و آسایش دیگر ساکنین خانه را دارد. داشتن یک همسایه بی سر و صدا و بی حاشیه بسیار امر بزرگی می باشد که یکی از قوانین مهم در زمان خرید و یا رهن و اجاره ملک می باشد خصوصاً آپارتمان.

حتماً در زمان معامله ملک تحقیق کافی را انجام دهید و از افرادی پرس و جو کنید که حقیقت را به شما بگویند. همین طور از مالک قبلی بخواهید بیشتر و واضح تر موضوع را برای شما توضیح دهد.

 

  • کوچه

زمانی که برای بازدید از ملک می روید بهتر است به عرض کوچه توجه کافی داشته باشید که زمان رفت و آمد برای شما مشکل ساز نباشد مخصوصاً اگر وسیله نقلیه دارید.

بعضی از کوچه ها عرض کافی ندارند که حتی زمان اسباب کشی باعث مشکلات زیادی می شوند. یا بعضی از کوچه پر رفت و آمد هستند و مکان شلوغی هستند و سر و صدای زیادی تولید می کنند.

یکی دیگر از مشکلات کوچه های باریک نبودن جای پارک کافی است که اگر فرد مهمان داشته باشد با مشکل بزرگی رو به رو خواهد شد.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوره املاک خوب در گرگان در تماس باشید و تمام مراحل خرید باغ یا ویلا را مشورت بگیرید.

https://kavanmelk.com