خرید ملک در گرگان

خرید آپارتمان ارزان در بلوار ناهارخوران+گرگان

خرید آپارتمان در بلوار ناهار خوران آن هم با قیمت ارزان یک برگ برنده محسوب می شود.گرگان مرکز استان گلستان دارای جاذبه های طبیعی گردشگری فراوان و هوای فوق العاده عالی است. ناهار خوران یکی از جاذبه های گردشگری این شهر است که در گرگان واقع شده است. این جنگل در قدیم سر راه کاروان ها و زائران قرار گرفته بود و مردم در آنجا اتراق کرده و ناهار می خوردند. همین امر سبب شد که جنگل به این نام معروف شود و امروزه افراد زیادی برای تفریح به آنجا می روند. این جنگل چهل میلیون سال قدمت دارد و به عصر ژوراسیک بر می گردد و جزو جنگل های هیرکانی می باشد،با همراه باشید.

خرید ملک در گرگان

خرید ملک در گرگان

موقعیت جغرافی و آب و هوای ناهارخوران

این جنگل دارای آب و هوای معتدل و نیمه مرطوب می باشد و هر چه به ارتفاعات نزدیک شوید هوا سرد تر می شود.این خطه دارای درخت های متنوع از جمله سرو، بید مجنون، بلوط،شمشاد، افرا و… می باشد و پوشش گیاهی بسیار حیرت انگیزی دارد. آب و هوای این منطقه بسیار بکر و عالی است به طوری که زندگی در آنجا روح انسان را تازه می کند. اگر تمایل به زندگی در همچنین بهشتی را دارید می توانید با ما ارتباط برقرار کرده و از آپارتمان های زیبای ما دیدن فرمایید. با خرید و اجاره ملک در ناهار خوران می توانید از آغوش طبیعت لذت ببرید و لحظات خوشی را تجربه کنید.


برای دریافت »»  مشاوره خرید ، رهن و اجاره ملک  «« روی لینک کلیک کنید


مزایای خرید خانه در گرگان و ناهارخوران

گرگان و اطراف آن می تواند گزینه خوبی برای زندگی باشد،بلوار ناهار خوران در گرگان دارای تنوع زیادی در آپارتمان است که  واحد های کوچک و بزرگ دارد. اینکه شما کدام یک را انتخاب می کنید بسته به بودجه و میزان هزینه ای که برای خرید در نظر گرفته اید دارد. این منطقه دارای مراکز خرید و تفریحی فراوانی است که شما می توانید نیازهای خود را از طریق آن رفع کنید. معمولا اواخر هفته مردم برای تفریح به سمت ناهارخوران می آیند و شب ها را در سوییت های اطراف اقامت می کنند.ناگفته نماند این مکان دارای تنوع جانوری فراوانی همچون قمری،شاهین، عقاب،راسو، سار و … می باشد که طنین صدای آواز آن ها می تواند بسیار دل انگیز باشد.

چرا شهر های شمال کشور برای سکونت مورد استقبال قرار میگیرند

شهر های شمال کشور به علت شرایط اقلیمی مورد علاقه مردم واقع شده اند. به همین دلیل اکثر شما عزیزان به دنبال خرید خانه در این مناطق خوش آب و هوا هستید. اگر از ناهار خوران به سمت جنوب یعنی روستای زیارت حرکت کنید با دو آبشار و یک چشمه آب گرم مواجه می شود. چه چیز بهتر از این که در نزدیکی محل سکونت خود یک طبیعت بکر و رویایی داشته باشید که در اوقات بیکاری با طی مسافتی کوتاه به آن جا بروید. فراموش نکنید که آپارتمان های که دارای بالکنی به نسبت بزرگ هستند این امکان را فراهم می کنند که شما هر لحظه از زیبای های اطراف لذت ببرید. برای اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید و برای بودجه خود برنامه ریزی کنید.

خرید ملک در گرگان

خرید ملک در گرگان

سخن آخر

هرچه از جاذبه ها و خوبی های گرگان و بلوار زیبای ناهار خوران بگوییم باز هم کم است. شما تنها با کمی جستجو در گوگل و تحقیق می توانید از شگفتی های این منطقه اطلاع حاصل کنید. ناگفته نماند که خانه های آپارتمانی به علت مبلغ پایین تری که نسبت به خانه های ویلای دارند بیشتر مورد استقبال قرار میگیرند. جاده ناهارخوران در روزهای بارانی بسیار زیبا و جذاب است و اگر عاشق هوای بارانی و ابری هستید اقامت در این خطه سرسبز را به شما پیشنهاد می کنیم. از همراهی شما بسیار متشکریم و شما را به خداوند بزرگ و مهربان می سپاریم.

 



لینک های مفید این مقاله

راهنمای جامع خرید ملک و اپارتمان در شهر گرگان

راهنمای جامع رهن و اجاره ملک و اپارتمان در شهر گرگان

مشاور املاک خوب و با تجربه در شهر گرگان



 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *