قیمت آپارتمان شیک در منطقه لوکس گرگان

معمولا خرید آپارتمان شیک ، اقتصادی تر از خانه ویلایی در منطقه لوکس گرگان است. مناطق بالای شهر این شهر برای زندگی مزایای بسیاری دارند. خیلی ها می گویند گرگان بهترین شهر برای زندگی است و سالانه افراد زیادی برای اقامت و سکونت در آن، خانه و ویلا خریداری می کنند. شمال کشور به علت محبوبیتی که سالهاست بخاطر جنگل ها و دریا برای مردم دارد،گزینه خوبی برای سکونت آن ها است. با وجود قومیت های مختلف در این شهر،باز هم فرهنگ گرگان حفظ شده و اصیل می باشد. به جز آن حتی روستاهای اطراف گرگان نیز دارای جاذبه های طبیعی فراوانی هستند و ویلاهای زیادی اطراف آن ساخته و اجاره داده می شوند.

مناطق بالای شهر گرگان

گرگان برعکس تهران، مناطق بالای آن در جنوب شهر می باشد. این مناطق از لحاظ اقتصادی بسیار مناسب است و خانه های لوکسی دارد. فلکه کاخ، جانبازان ، سروش، ناهار خوران و شهرک مخابرات از مناسب بالا دست گرگان هستند. مناطقی که به مرکز شهر نزدیک هستند وجهه خوبی برای زندگی دارند. نام این مناطق خیابان حافظیه،شهرداری، علی محمدی، پارس، عدالت ،طالقانی و گلشهر می باشد.این مناطق خانه های مناسب تری دارند  و فاصله کمی با بالای شهر گرگان دارد. اما آپارتمان های لوکس و درجه یک در این شهر کم نیستند شما می توانید برای اطلاع از آن ها با ما تماس بگیرید. برای خرید خانه عجله نکنید و تمام زوایا ازجمله پارکینگ،تراس متناسب و..را در نظر بگیرید.

خرید آپارتمان لوکس در گرگان

بهترین هزینه ای که برای یک آپارتمان درجه یک می کنید

آپارتمان ها به علت امنیتی که دارند محبوب هستند و طرفداران بسیاری در حوضه خرید و فروش دارند. شما می توانید درب واحد خود را با نرده های محافظتی مخصوص بپوشانید. نگهبان ساختمان می تواند در صورت غیبت طولانی مدت از آپارتمان شما حفاظت کنند. بنابراین اگر شما خانه ای را فقط برای تفریح و اوقات فراغت انتخاب می کنید و به طور دائم در آن حضور ندارید،آپارتمان بهترین گزینه است. همانطور که گفته شد قیمت خانه ویلای بسیار گران تر است و برای بودجه متوسط مناسب نیست. شما می توانید با بودجه  حدود یک و نیم میلیارد تا سه میلیارد تومان یک واحد مناسب در مناطق بالا دست گرگان خریداری کنید. این قیمت بسته به متراژ خانه، امکانات و عوامل دیگر قابل تغییر است.


برای دریافت »»  مشاوره خرید ، رهن و اجاره ملک  «« روی لینک کلیک کنید


موقعیت و جایگاه اقتصادی گرگان و کل استان ها

گرگان به علت خاک حاصلخیزی که دارد می توان محصولات فراوانی همچون سبزیجات ، غلات و حتی درختان میوه در آن کشت کرد. به عنوان مثال کارخانه آرد، پنبه ، کشت و صنعت گل چشمه، صنایع چوبی سبب رشد بیشتر این شهر شده است. معادن صدف، زغال سنگ، سنگ گنبد، سنگ نسوز در این شهر نیز در پیشرفت آن بی تاثیر نبوده است. کارخانه های روغن گیری فراوانی در این استان وجود دارد به عنوان مثال روغن گیری پنبه ، نمونه خوبی از این کارخانه ها است. صادرات ماهی به کل کشور از طریق دریای این منطقه نیز آثار خوبی در اقتصاد آن داشته است. جاذبه های گردشگری و توریستی نیز یکی از دلایل رشد آن ها بوده است.

خرید آپارتمان در گرگان

جمع بندی

گرگان شهر زیبایی ها است، برای خرید آپارتمان رویای خود با تراس زیبا و ویو های فوی العاده هنوز هم دیر نیست.جالب توجه است که در شهر های که میزان ساخت و ساز بالا است رقابت بین سازندگان بیشتر می شود. در نتیجه کیفیت ساخت بالا تر می رود تا بتوانند ملک خود را بهتر و زودتر از دیگری به فروش برسانند. در چنین شهر های ساختمان ها محکم ،باکیفیت و شیک هستند. این موضوع قبل از هر چیز برای خریداران عالی است چرا که با همان بودجه خانه بهتری می خرند. بهترین لحظات را برای شما آرزومندیم،خدانگهدار.

 



لینک های مفید این مقاله

راهنمای جامع خرید ملک و اپارتمان در شهر گرگان

راهنمای جامع رهن و اجاره ملک و اپارتمان در شهر گرگان

مشاور املاک خوب و با تجربه در شهر گرگان



 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *