رهن و اجاره خانه در گرگان

رهن و اجاره خانه در گرگان

با سلام خدمت شما تمامی هموطنان عزیز شما در هر جای دنیا که هستید می توانید برای خرید ملک به صورت اینترنتی اقدام کنید. همانطور که می دانید امروزه تمامی کارها به صورت اینترنتی انجام می شود. با کمی دقت و تحقیق می توانید با خیال راحت و اطمینان خانه و ویلای مورد نطر خود را هم به صورت اینترنتی خریداری و حتی رهن کنید.

گرگان و شهرهای شمالی جزو خوش آب و هواترین شهر های ایران هستند شما می توانید از طریق وب سایت رسمی مشرق صنعت خانه مورد نظر خود را رهن یا برای سرمایه گذاری بخرید.

رهن و اجاره خانه در گرگان

رهن و اجاره خانه در گرگان

کاوان ملک وب سایت اینترنتی معتبری است که شما می توانید به راحتی با مشاورین عالی ارتباط برقرار کنید و راهنمایی بکیرید.قبل از خرید ملک نکاتی وجود دارد که به شمال توصیه می کنیم متن زیر را مطالعه کرده و سپس برای خرید ملک و خانه اقدام کنید.

آشنایی با شهر زیبای گرگان

همانطور که می دانید گرگان مرکز استان گلستان است، منطقه ای زیبا و سرسبز!وضعیت آب و هوایی گرگان معتدل مدیترانه ای است یا به قول معروف  و از این رو خرید خانه در گرگان با تقاضای زیادی همراه است.
شهر گرگان هم مانند تمامی شهر ها داری مناطق مختلفی است. این مناطق از نطر اقتصادی، فزهنگی و اجتماعی با یکدیگر تفاوت دارند.اما به طور کلی و آمیانه شهر به سه دسته بالا شهر، پایین شهر و وسط شهر تقسیم و شناخته می شود. به همین دلیل قیمت خانه و ملک در هرمنطقه از گرگان باهم فرق دارد و متفاوت است. در گرگان یک سری موقعیت های گردشگری مهم نیز در گرگان وجود دارد که آینده سودآوری برای ملک در نظر می گیرد.

  1. کاخ موزه گرگان
  2.  کاخ محمد خان قاجار
  3.  سرای باقری ها
  4.  مسجد جامع
  5.  جنگل الگندره
  6.  پارک جنگلی ناهار خوران
  7.  جنگل توسکستان
  8.  و ….

خرید خانه در گرگان به دلیل وجود امان گردشگری و آب و هوای تمیز و پاکی که دارد به شما برای سرمایه گذاری نیز توصیه می شود.

 

رهن و اجاره خانه در گرگان

رهن و اجاره خانه در گرگان

اجاره ملک به چه صورت است؟

گاهی اوقات افراد برای گذراندن اومورات زندگی یا هر دلیل دیگری خانه یا ملک خود را به اجاره می دهند به این صورت که مقداری پول برای رهن پرداخت می کنند و ماهیانه مقدار پول مشخصی به صاحب ملک پرداخت می کنند.

مزایا و معایب اجاره ملک:

مزایااجاره بهای خانه به صورت ماه‌ به‌ ماه پرداخت می شود و همین پرداخت ماهیانه اجاره بها یک اهرم فشار علیه صاحب ملک به حساب می آید. یعنی اگر صاحب خانه یا همان صاحب خانه کارهای مربوط به منزل را انجام ندهد و از انجام وظایفش سر باز زند، مستاجر می تواند با عدم پرداخت اجاره بها، وی را تحت فشار قرار دهد. مورد بعدی که از مزیت های اجاره کردن خانه محسوب می شود آن است که پرداخت اجاره به صورت ماهانه است و نیازی نیست فرد مستاجر هزینه را کامل و به صورت یکجا به موجر بپردازد. این مورد برای برخی از خانواده‌ها مهم‌ترین مزیت رو آوردن به اجاره آپارتمان است.

معایبعدم بازپرداخت مبلغ اجاره به مستأجر پس از اتمام دوران قرارداد که این بدترین اشکال و عیب اجاره نشینی است، در این روش مستأجر هرماه برای پرداخت اجاره‌بها تحت‌فشار است و اگر ماهی آن را به دلایلی پرداخت نکند موجر می‌تواند برای تخلیه ملک توسط مستأجر اقدام کند.

رهن و اجاره خانه در گرگان

رهن و اجاره خانه در گرگان

رهن و اجاره خانه در گرگان

با تشکر از همراهی و اعتماد شما عزیزان، شما می توانید برای خرید ملک و اجاره در گرگان با مشاورین حاضر در کاوان ملک تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت رسمی کاوان ملک اقدام فرمایید.

 



لینک های مفید این مقاله

راهنمای جامع خرید ملک و اپارتمان در شهر گرگان

راهنمای جامع رهن و اجاره ملک و اپارتمان در شهر گرگان

مشاور املاک خوب و با تجربه در شهر گرگان



0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *