رهن و اجاره ملک در گرگان بهتر است و یا کنار دریا

برای سرمایه گذاری خانه ویلایی بهتر است یا آپارتمان؟

 

یکی از موارد که اغلب علاقه مردم به آن علاقه زیادی دارند تفریح در جاهای خوش آب و هوا می باشد. بعضی از گردشگران که به شهر زیبای گرگان سفر می کنند دوست دارند که برای مدتی در این شهر خوش آب و هوا بماند و از مناظر آنجا دیدن کنند؛ به همین منظور است که اقدام به رهن و اجاره آپارتمان در شهر گرگان را دارند تا زمانی را که در این شهر سپری می کنند اقامت راحتی داشته باشند؛ اما بعضی دیگر دوست دارند برای ماندن اقدام به رهن و اجاره ملک در شهر گرگان بکنند تا خانه راحتی داشته باشند.

به طور کلی گرگان شهر زیبایی است و اغلب افراد دوست دارند خانه یا آپارتمان در این شهر بخرند. گرگان مرکز استان گلستان است و یکی از شهر شمالی کشور است. با توجه به اینکه به دریا نزدیک نمی باشد.

در مناطق ساحلی و تفریحی یکی از منبع درآمدها از طریق اجاره دادن و یا خرید و فروش ویلاها به دست می آید . به این دلیل که مردم دوست دارند در این نطقه ویلا داشته باشند تا به محل های تفریحی نزدیک تر باشند.

درباره نقاط مختلف و محله های گرگان

شهر گرگان سه منطقه اصلی دارد که سه شهرداری در این مناطق وجود دارد، شهرداری منطقه یک در خیابان مصطفی خمینی واقع شده است و شهرداری منطقه دو در بلوار قدس در خیابان چاله باغ واقع شده است و شهرداری منطقه سه در خیابان رجایی واقع شده است.

به طور کلی شهر گرگان آب و هوای معتدلی دارد و در تابستان معمولاً گرم و شرجی است. اقلیم این شهر تنوع داردکه بیشتر مناطق با هم متفاوت هستند.

بانک اطلاعات املاک فروشی شهر گرگان

به عنوان مثال در کوه، شوره زار و چمنزار و جلگه و جنگل و دشت و دریا و خلیج و زمین کشاورزی و تالاب آب و هوا با هم متفاوت است.

با پیشرفت تمدن مردم این شهر کم کم به شهر نشینی روی آورده اند و از این رو آپارتمان نشینی هم گسترش پیدا کرده است و بافت قدیمی شهر تبدیل به بافت جدید شده اند.

در ادامه اگر قصد خرید ملک در شهر گرگان را دارید می توانید به مشاور خرید ملک در گرگان مراجعه کنید و از مشاوران با تجربه کاوان ملک کمک بگیرید.

شهر گرگان سه قسمت دارد که به بالا شهر و میان شهر و پایین شهر تقسیم می شود. بالا شهر منطقه جنوبی شهر گرگان از نظر جغرافیایی می باشد و گزینه های مناسبی برای خرید ملک در این شهر دارد که قیمت خانه های آن ها مناسب می باشد.

در این منطقه خانه های فروشی زیادی وجود دارد، نام چند تا از خیابان های این منطقه شامل جنگل ناهارخوران، خیابان سروش، شهرک مخابرات، جانبازان می باشد.

باز مناطق مناسب تر از نظر قیمتی منطقه میان شهر می باشد که شامل مناطقی مثل فلکه شهرداری و طالقانی و خیابان گلشهر و عدالت و علی محمدی می باشند.

اما اگر بودجه کافی ندارید می توانید به محله های پایین شهر که شمالی ترین ناحیه گرگان می باشد مراجعه کنید که شامل: شهدا و ترمینال و زیر خط کمربندی و شهرک و مولوی مراجعه کنید که قیمت ها مناسب تر هستند و خرید و فروش ملک بیشتر انجام می شود.

درباره طبیعت گرگان

در شهر زیبای گرگان مناطق دیدنی و جذاب زیادی وجود دارد که می توان به تعدادی از آن ها اشاره کرد مانند آبشار رنگو، رودخانه پلنگ پا، آبشار لوه، مسجد جامع، پارک جنگلی ناهار خوران، پارک ملی گرگان که از جاذبه های گردشگری شهر گرگان می باشد و هر ساله گردشگران و توریست های زیادی از این مناطق تفریحی دیدن می کنند.

 

جهت مشاهده جدیدترین آگهی های ملکی کلیک کنید

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *