خرید آپارتمان در محله چاله باغ گرگان

خرید آپارتمان ارزان و مناسب در محله چاله باغ گرگان

شهر گرگان با توجه به قرارگرفتن در مرکز استان گلستان ، جزو شهرهای توریستی و گردشگری و خوش آب و هوای کشور محسوب می گردد و به همین علت نیز دارای استقبال زیادی در جهت خریداری ملک در این منظقه می باشد و علاقمندان زیادی همه ساله به دنبال خریداری ملک یا آپارتمان در این مناطق هستند

در این قسمت از مقاله قصد داریم در مورد نحوه خرید آپارتمان در محله چاله باغ گرگان بیشتر صحبت کنیم پس با ما همراه باشید

 

درباره محله چاله باغ شهر گرگان بیشتر بدانید

محله چاله باغ در استان گلستان و در محدوده‌ی جنوب غربی شهر گرگان واقع شده است. این محله از شمال با خیابان پنجم آذر و بلوار حسام، از شرق با خیابان قدس، از جنوب با خیابان رضوی یکم و از غرب با خیابان امام رضا و میدان سرخواجه محدود شده است و با محله‌های ‌شهرک دکتر شریعتی، اسلام آباد، تختی، شیرکش، اکبر آباد، بازرگانی مجاورت دارد. از اماکن مهم این محله می‌توان به استخر کوثر و رستوران کیو اشاره کرد.

در زیر نقشه محله چاله باغ برای شما درج شده است

در زیر تصویری از پارک چاله باغ را مشاهده می کنید

نکاتی راجب خرید آپارتمان مناسب در گرگان

 

  • اگر از موارد قانونی و یا قواعد خرید اطلاع کافی ندارید حتما یکی از اشخاص آشنا به این امور را همراه خود ببرید تا قرارداد را با دقت بررسی کند.
  • اطلاع از اصل بودن سند و مدارک آپارتمان
  • موقعیت مکانی خانه؛ خرید خانه در محل های پر گذر مثل ادارات و مراکز تجاری ممکن است مزایای اندکی داشته باشد اما در طولانی مدت آزار دهنده خواهد بود. پس بهتر است یک محیط دنج را انتخاب کنید تا آسایش بیشتری داشته باشید.
  • آیا ساختمان مورد نظر آسانسور دارد؟…؛ این نکته بسیار مهم است به خصوص اگر طبقات آخر را انتخاب کرده باشید.
  • پارکینگ؛ داشتن پارکینگ آن هم رو بسته از امکانات مهم یک آپارتمان است که بسیار حایز اهمیت است.

همانطور که مطالعه کردید چند نمونه کوچک اما مهم را برای شما بازگو کردیم که نیاز است حتما به آن توجه داشته باشید.


جهت مشاهده جدیدترین »»  فایل های املاک محله چاله باغ گرگان  ««  از طریق لینک به سایت مراجعه فرمایید


خرید آپارتمان مناسب با وام مسکن گرگان

 

این روز ها خانه دار شدن یکی از دغدغه های بزرگ همه می باشد. تا به حال به این فکر کرده اید  تسهیلاتی که موجب آسان تر شدن خانه دار شدن شود چگونه هستند؟

و یا اینکه این تسهیلات به چه گروهی از افراد تعلق می گیرند؟

با توجه به این که اشخاص برای ساخت و خرید خانه به منبع مالی زیادی نیازمند هستند نهاد های مرتبط تصمیم به تحویل وام های مسکن در شهر گرگان و دیگر شهر های کشور شده اند. آپارتمان از جمله مواردی است که می توان به کمک وام مسکن خریداری کرد. اگر قصد دارید که یک وام با شرایط عالی دریافت کنید با ما همراه باشید.

 

در مورد وام مسکن بیشتر بدانید

 

همانطور که گفتیم خرید مسکن یکی از مهم ترین مسئله ای است که همه سعی می کنند هرچند کوچک برای خود خریداری کنند. وام مسکن امتیازی است که به زوجین و حتی دیگر افراد نیز داده می شود تا افراد بتوانند راحت تر به اهداف خود برسند.

هر کشور با توجه به بودجه موجود، امکانات و تسهیلاتی را در اختیار هموطنان خود قرار می دهد. اکثر افراد قدرت خرید یک مسکن را به صورت یکجا ندارند آن هم به علت کمبود بودجه و مشکلات اقتصادی. پس تنها راهی که می ماند دریافت وام می باشد. این تسهیلات در شهر گرگان نیز سبب شده که بسیاری از مردم صاحب خانه خود شده و از اجاره نشینی خلاص شوند.

وام ها دارای شرایط ، بازپرداخت و درصد سود متفاوتی هستند که  وام گیرنده با آن ها رو به رو است. حتی روش بازپرداخت وام ها نیز متفاوت است که این خود جز مواردی است که باید از آن اطلاع کافی داشته باشید.

 



لینک های مفید این مقاله

راهنمای جامع خرید ملک و اپارتمان در شهر گرگان

راهنمای جامع رهن و اجاره ملک و اپارتمان در شهر گرگان

مشاور املاک خوب و با تجربه در شهر گرگان



0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *