بانک اطلاعات املاک فروشی شهر گرگان

 

یکی از مهم‌ترین دغدغه های مستأجران امروزی جا به جایی هرساله، رفت و آمد به آژانس های معاملاتی املاک، چانه زدن هر ساله برای اجاره بها و. می باشد؛ بنابراین بسیاری از افراد و جوان های امروزه به دنبال بانک اطلاعات املاک فروشی شهر گرگان و خرید ملک در این ناحیه می باشند.

راه های زیادی برای خرید ملک در شهر گرگان و یا خرید آپارتمان در شهر گرگان وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید صاحب خانه شوید. در ادامه به بیان این موارد می پردازیم.

 

خریدن ملک با آینده نگری و حسابگری

 

به علت وجود آمار بالای مستأجری و رهن و اجاره آپارتمان در شهر گرگان، راه های خرید ملک در این شهر را مشکل تر از قبل کرده است و امروزه دیگر نمی‌توان مانند قبل صاحب خانه شد.

پس این نکته ای مهم است که خرید خانه در شهر های بزرگ با در نظر گرفتن ریسک آن باید همراه با حسابگری و آینده نگری صورت گیرد و این امر زمانی به وقوع می پیوندد که برنامه ریزی درست، پس انداز، صبر و حوصله و مدیریت صحیح منابع مالی همراه باشد.

 

 

راهی برای خانه دار شدن و خرید ملک، پس انداز کردن می باشد

 

امروزه با دو دو تا چهارتای حقوق های کارگری و کارمندی نمی شود به فکر خرید خانه در مدت زمان اندک در شهر های بزرگ بود. بازار مسکن هم بدون هیچ‌گونه توجه به مسیر خود ادامه می دهد. پس تنها راه حل این مشکل، پس انداز کردن می باشد. همه می دانیم با مبلغ کم نمی شود خانه خرید، اما کم کم و با مرور زمان، با پس انداز کردن می توان مبلغ قابل توجهی را جمع کرد و سرانجام صاحب خانه شد.

می توان پول های جمع شده را در حساب هایی قرار داد که سود مشارکت سالانه به آن تعلق می گیرد. همچنین با داشتن مشاوره املاک خوب در گرگان می توان زودتر به هدف خود رسید.


جهت مشاهده »»  جدیدترین بانک اطلاعات املاک  ««  کلیک کنید


ارائه راه هایی برای کم کردن هزینه ای جانبی در خرید املاک

 

از هزینه های جانبی خرید ملک می توان به موارد پرداخت کمیسیون بنگاه معاملاتی، حق باربری، خرید لوازم جدید منزل و… اشاره کرد. برای حل این مشکل و پس انداز پول خود، می توان حداقل 5 تا 10 درصد از درآمد خود را به صورت پس انداز کنار بگذارند. در ادامه راه های دیگر را برای کاهش هزینه های جانبی بیان می کنیم که به شما در خرید ملک در شهر گرگان و یا خرید آپارتمان در شهر گرگان کمک کند.

  • خرید مواد غذایی به صورت عمده به جای خرید مواد غذایی گران قیمت
  • استفاده از وسایل نقلیه عمومی به جای وسایل نقلیه شخصی که باعث خرج بیشتر خواهد بود.
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • تماشای کمتر تلوزیون که باعث می شود تبلیغات اثری بر روی افراد نداشته باشد و آن ها کمتر ترغیب به خریدهای غیر ضروری شوند.
  • کم کردن سفر های غیر ضروری، فروختن وسایل کم کارایی، عدم خرید وسایلی که به آن ها نیاز چندانی ندارید.

خریدن ملک به وسیله وام مسکن

 

در بعضی اوقات افراد در حین اینکه مبلغ قابل توجهی را پس انداز کرده ند، باز هم مبلغی برای خرید خانه کم می آورند. در این جاست که به فکر درخواست وام مسکن میفتند. در هنگام درخواست وام این نکته را باید مد نظر گرفت که در آینده بتوانید هرماه علاوه بر مخارج زندگی، مبلغی را نیز برای قسط های وام خود پرداخت کنند.

در نتیجه استفاده از وام های مسکن به افرادی توصیه می شود که یک منبع درآمد مطمئن و ثابت داشته باشند. نکته دیگر این که سود و بهره این نوع وام ها نسبت به وام های دیگر بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

نکته پایانی این که برای رهن و اجاره آپارتمان در شهر گرگان و یا رهن و اجاره ملک در گرگان می توانید با مراجعه به مشاوره املاک خوب در گرگان، بهترین و مناسب ترین ملک را برای خود و خانواده خود پیدا کنید و از داشتن آن لذت ببرید.

 



لینک های مفید این مقاله

راهنمای جامع خرید ملک و اپارتمان در شهر گرگان

راهنمای جامع رهن و اجاره ملک و اپارتمان در شهر گرگان

مشاور املاک خوب و با تجربه در شهر گرگان



0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *