قیمت انواع ملک جهت خرید و سرمایه گذاری در گرگان

 

افرادی که در بازار املاک سرمایه گذاری می کنند این نکته را می دانند که این نوع سرمایه گذاری سودآوری زودهنگام ندارد و باید صبر برای خرید یا فروش یکی از راهکار هایی است که منجر به سودآوری می شود و این امر به زمان بلند مدت نیاز دارد.

برای قیمت انواع ملک جهت خرید و سرمایه گذاری در گرگان، قبل از اینکه سرمایه گذاری خود را شروع کنید باید قدرت ریسک پذیری خود را در شرایط بحرانی و تصمیمات مهم مورد ارزیابی قرار دهید.

امروزه برای سرمایه گذاری املاک یک اصل مهم وجود دارد و آن آمادگی ذهنی و روانی سرمایه گذاران برای مدیریت خطرات احتمالی و بحرانی می باشد.

خرید ملک در محله های مختلف شهر گرگان

شهر گرگان به علت اینکه در حال توسعه می باشد شرایطی مناسب جهت سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات را دارا است. انتخاب منطقه برای سرمایه گذاری در این شهر، بسیار حائز اهمیت می باشد. در ادامه به بررسی چند منطقه از این شهر برای سرمایه گذاری می پردازیم.

برای خرید آپارتمان در شهر گرگان و یا خرید ملک در شهر گرگان باید با یک مشاوره املاک خوب در گرگان مشورت نمایید تا بتوانید ملک مورد نظر خود را با اطمینان خریداری نمایید.

  • عدالت 88

یکی از محبوب ترین مناطق که توجه هر سرمایه گذار را در شهر گرگان به خود جلب کرده است، جاده نهارخوران می باشد. انتهای عدالت 88، در مسیر جاده نهارخوران، یکی از مناطق در حال توسعه و پر طرفدار می باشد. این منطقه تا جاده نهارخوران 300 متر فاصله دارد و از مسیر های شهرک آپادانا و خیابان مینی سیتی نیز قابل دسترس می باشد.

نقاط قوت:

عدالت 88 یکی از متراکم ترین محله های گرگان است و نزدیکی آن به محدوده شهر یکی از دلایلی است که نسبت به محله های مجاور، دارای قیمت متعادل تری می باشد.

زمین ها با اندازه های متفاوت و متراژ های متنوع از دیگر نقاط قوت این منطقه می باشد. همچنین وجود زیر ساخت های آب، برق و گاز از دیگر مواردی است که در صورت خرید می توانید از کیفیت و عمر زیرساخت های محله مطمئن باشید.

نقاط ضعف:

به علت در حال رشد بودن این منطقه وجود صداهای اضافی قابل پیش بینی خواهد بود. اگر وسیله نقلیه در دسترس نباشد، عبور و مرور کمی سخت می باشد.

کوچه ها به صورت کامل آماده نشده و نیازمند رسیدگی می باشد.

  • ویلاشهر

بزرگ ترین معیار جدا کننده اطراف شهر و مرکز شهر، خط کمربندی شهر گرگان می باشد. این منطقه با توجه به گسترش ساخت و ساز پیشرفت قابل توجهی کرده است. ویلاشهر نسبت به بقیه محلات شیب تندتری را طی می کند به علت اینکه زیر خط کمربندی گرگان قرار گرفته است.

خرید آپارتمان در ویلاشهر گرگان

این منطقه از نظر جغرافیایی قبل از شهرک جهادکشاورزی و بعد از شهرک فرهنگیان قرار دارد. بلوار نیایش یکی از نکات حائز اهمیت در این منطقه می باشد. به علت حجم ساخت و ساز های زیاد، این منطقه برای سرمایه گذاری از اهمیت بالایی برخوردار است.

نقاط قوت:

  • تنوع واحد های مسکونی
  • حجم ساخت و ساز بالا
  • امکانات رفاهی متنوع و تراکم مناسب
  • کیفیت بالای ساختمان های این قسمت

نقاط ضعف:

  • فاصله زیاد از مرکز شهر
  • نزدیک بودن به حاشیه شهر
  • عدم دسترسی به خدمات شهری مانند بانک ها و مراکز خرید.

 

3- کوی طبیعت

این منطقه در ضلع شرقی میدان مدرس قرار دارد. از شمال به شهرک سپاه و چناران و از جنوب به کوی طالقانی متصل می شود. قدرت خرید های متفاوت به علت وجود زمین در ابعاد مختلف متفاوت است.

نقاط قوت:

  • وجود زمین ها در ابعاد مختلف
  • مسیر های ارتباطی متعدد، دسترسی مطلوب
  • در آینده به یکی از مسیر های اصلی شهر تبدیل خواهد شد

نقاط ضعف:

  • وضعیت نا مناسب پیاده رو ها و کوچه ها
  • در صورت خرید زمین در کوچه های فرعی ممکن است در آینده در عبور و مرور دچار مشکل شوید.
  • وضعیت مالکیت زمین ها نیازمند دقت بالا در هنگام خرید دارد.

بسیاری از افراد برای رهن و اجاره آپارتمان در شهر گرگان به مشاوره خرید ملک در گرگان مراجعه می کنند و با این کار آینده ملک خود را تضمین می کنند و از سرما یه گذاری خود مطمئن می شوند. بهتر است اگر شما هم قصد سرمایه گذاری در گرگان را دارید حتما با یک مشاوره املاک خوب در گرگان مشورت نمایید تا از خرید خود بهترین بهره و سود را ببرید.

 

 



لینک های مفید این مقاله

راهنمای جامع خرید ملک و اپارتمان در شهر گرگان

راهنمای جامع رهن و اجاره ملک و اپارتمان در شهر گرگان

مشاور املاک خوب و با تجربه در شهر گرگان



 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *