راهنمای اجاره انواع املاک در شهر گرگان

گرگان ، مرکز شهر در استان گلستان می باشد. یکی از بهترین مکان ها برای استراحت و تفریح گرگان می باشد. امروزه خیلی از افراد به فکر خرید و یا اجاره ملک در این شهر خوش آب و هوا می باشند. توصیه می شود برای داشتن راهنمای اجاره انواع املاک در شهر گرگان  و یا خرید ملک در شهر گرگان به بهترین مشاور مراجعه نمایید تا بتوانید به نتیجه ایده آل خود برسید.

از شهر گرگان چه می دانید؟

گرگان و اطراف آن از سال1376 به نام گلستان تغییر اسم پیدا کرد. شرایط جوی گرگان به صورت معتدل مدیترانه ای است. تنها قسمتی از گزگان که در میان صحرای ترکمنستان قرار دارد، دارای آب و هوای نیمه بیابانی می باشد.

خرید آپارتمان لوکس در گرگان

جمعیت و قومیت در گرگان به چه صورت است؟

افراد قومیتی در گرگان متفاوت می باشد و جمعیتی بالغ بر 274438 نفر در آن سکونت دارند. قومیت درون گرگان تشکیل شده از ترکمن، بلوچ مازندرانی، ترک های آذربایجان، قزاق سیستانی و قزلباش ها که بیشتر آن ها فارسی زبان هستند، می باشند.

گردشگری در گرگان:

گرگان دارای مکان های دیدنی زیادی می باشد. از جمله این مکان های دیدنی می توانیم به آبشار رنگو، آبشار لوه، بنای تاریخی میل گنبد، رودخانه ی پلنگ، پارک جنگلی کردکوی، دیوار دفاعی، پارک جنگلی نهارخوران، مسجد جامع و پارک ملی گلستان اشاره کرد. برای رهن و اجاره آپارتمان در شهر گرگان خواندن ادامه ی مطلب به شما پیشنهاد می شود.

اجاره ملک در گرگان

در ادامه خیابان های گرگان را بر اساس تقسیم بندی متفاوت بیان می کنیم.

  • پایین شهر یا بالا شهر گرگان:

گرگان از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مانند بقیه شهر های ایران دارای تقسیم بندی می باشد که این تقسیم بندی به صورت بالای شهر، پایین شهر و وسط شهر می باشد.

در قسمت بازار ملک، تقسیم بندی ها بر روی قیمت خانه ها تاثیر گذار هستند. در این منطقه از بازار ملک، وضعیت اقتصادی مردم مشخص می شود.

قسمت جنوب شهر را، بالای شهر می نامند.در این بخش از گرگان از نظر اقتصادی شرایط بسیار خوبی مهیا است، خانه های لوکس و رویایی و مناطقی مانند فلکه کاخ، سروش، جانبازان، شهرک مخابرات و جنگل نهارخوران در این قسمت قرار دارد.

وسط شهرقیمت ها متوسط می باشد، محله ها با اصالت و قدیمی تر هستند محله هایی مانند فلکه شهرداری، علی محمدی، خیابان حافظیه، عدات، گلشهر، طالقانی و….

به شمال شهر گرگان، پایین شهر می گویند. این منطقه از شهر، از نظر اقتصادی ضعیف می باشد. اجاره و رهن ملک در پایین شهر قیمت پایینی دارد و خانه های گران قیمت در آن یافت نمی شود.مکان هایی مانند فلکه شهدا، ترمینال، ویلاشهر، کاشانی، زیر خط کمربندی، شهریار، شهرک مولوی، بلوار نظام، مدرس، فردوسی، حافظ، جهاد مرکزی، سعدی و ….

برای خرید یا اجاره ی ملک در گرگان، حتما با یک مشاوره املاک خوب در گرگان صحبت کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

 

  • خرید یا اجاره خانه نزدیک به بازار گرگان

خیابان گرگان، یکی از قدیمی ترین خیابان های گرگان می باشد. این خیابان در نزدیکی بازار قرار دارد و مرکز شهر محسوب می شود.بازار نعلبندان زیباترین بازار این قسمت از شهر است. این بازار سرشار از میوه های ارگانیک و تازه که به صورت مستقیم از زمین های کشاورزی وارد این بازار شده اند می باشد.

میدان شهرداری، میدان اصلی شهر می باشد. چنانچه مایل هستید لباس های شیک بخرید، سری به خیابان ولیعصر بزنید و از بوتیک های شیک آن دیدن نمایید. بلوار نهارخوران بسیار دلباز و محل خوبی برای دوچرخه سواری می باشد.

  • خرید و یا اجاره خانه نزدیک جنگل و پارک

اگر مایل به خرید یا اجاره خانه ویلایی و زیبا رو به جنگل را دارید به خیابان سروش سر بزنید.این خیابان در انتهای پارک جنگلی النگدره قرار دارد.

  • خرید و یا اجاره خانه نزدیک به مراکز تاریخی

خیابان لشکر با داشتن تالار فخرالدین اسعد گرگانی و پادگان نظامی، یکی از خیابان های تاریخی گرگان می باشد. در این خیابان گالری و نمایشگاه های متعددی وجود دارد، خانه های  قدیمی با سقف های سفالی در این منطقه قابل رویت هستند.

 



لینک های مفید این مقاله

راهنمای جامع خرید ملک و اپارتمان در شهر گرگان

راهنمای جامع رهن و اجاره ملک و اپارتمان در شهر گرگان

مشاور املاک خوب و با تجربه در شهر گرگان



 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *