خرید خانه شیک در گرگان

خرید اینترنتی ملک در گرگان

خرید اینترنتی ملک در گرگان

استرآباد نام قدیمی شهر گرگان کنونی است. این شهر زیبا و خوش آب‌وهوا که تاریخی چند هزارساله دارد که در دوره‌هایی دچار تغییراتی شده است. قبل از این سه محله‌ی نعل‌بندان، میدان و سبزه مشهد محله‌های اصلی این شهر بودند که البته محلات و گذرگاه‌های فرعی نیز داشته که هرکدام اسم ویژه خود را داشته‌اند. این محلات قدیمی و تاریخی بافت اصلی خود را از دست دادند و مردم نیز دیگر تمایلی به زندگی و خرید ملک در گرگان و این محله‌ها نداشتند.

اما جای نگرانی نیست گرگان دارای مناطق بسیار بکر و سر سبزی است که شمارا ترغیب به خرید مسکن در گرگان می‌کند. گرگانی‌ها، سیستانی‌ها ،سبزواری‌ها، کاشمری‌ها، شاهرودی‌ها، مازندرانی‌ها، بسطامی‌ها و بیارجمندی‌ها قزاق‌ها، سادات، بلوچ‌ها، ترکمن‌ها، همگی از مردمانی هستند که در این شهر زندگی می‌کنند. در ادامه همراه ما باشید.

بهترین مناطق برای خرید املاک

ازجمله محله‌های بالا شهر و میان شهر گرگان که برای خرید ملک در گرگان مناسب‌اند، می‌توان به خیابان حافظیه و گرگان پارس اشاره کرد. خرید خانه در گرگان از این منطقه‌ها بسیار زیادند و شما می‌توانید خانه‌ای باقیمت مناسب در این محله‌ها پیدا کنید. همچنین افراد زیادی برای خرید اینترنتی در گرگان به این مناطق مراجعه می‌کنند. از محله‌های مناسب دیگر می‌توان فلکه شهرداری و طالقانی را نام برد.

 

خرید خانه شیک در گرگان

خرید خانه شیک در گرگان

گل شهر، علی محمدی و عدالت از دیگر مناطق بالا شهر و میان شهر گرگان هستند که در صورت تمایل و داشتن بودجه می‌توانید در این مناطق خانه بخرید. این‌ها محله‌هایی با قدمت بالا و اصالت بسیار هستند و خرید خانه در گرگان در این مناطق زیاد است. البته قیمت خانه‌های نوساز در این مناطق زیاد است و ممکن است خانه باقیمت پایین به‌سختی پیدا کنید.

تقسیم مناطق مختلف گرگان

عادی است که گرگان مانند شهرهای دیگر دارای مناطق پایین‌شهر، مرکز شهر و بالا شهر باشد که بعضی از این مناطق و محلات را نام‌خواهیم برد پیشنهاد می‌کنم اگر قصد خرید اینترنتی ملک در گرگان رادارید عجله نکنید و باحوصله و مطالعه کافی راجع منطقه ها، خرید خود را انجام دهید.

بالا شهر

این بخش از شهرها به لحاظ شاخص‌های توسعه و رفاه در سطح خوبی قرار دارد. جنوب شهر گرگان بالای شهراست. دلیل این‌که این منطقه به لحاظ اقتصادی شرایط خوبی دارد و خانه‌های لوکسی در آن یافت می‌شود. بهتر است بدانید که فلکه کاخ (ولیعصر)، جانبازان، سروش، جنگل نهارخوران و شهرک مخابرات ازجمله محلاتی هستند که در منطقه بالا شهر گرگان قرارگرفته‌اند که برای خرید مسکن در گرگان گزینه‌های بسیار مناسبی هستند.

مرکز شهر

از بالا شهر که بگذریم برای خرید خانه در گرگان به بخش میانی شهر یا اصطلاحاً مرکز شهر می‌رسیم. در این قسمت معمولاً قیمت مسکن در حد متوسطی است. از سوی دیگر، محلات قدیمی و با اصالت در این بخش از شهرها واقع‌شده‌اند. محله‌هایی مانند فلکه شهرداری، خیابان حافظیه، علی محمدی، پارس، عدالت، طالقانی و گل شهر در بخش مرکزی گرگان واقع‌شده‌اند.

خرید خانه شیک در گرگان

خرید خانه شیک در گرگان

 

پایین‌شهر

درنهایت به بخش پایین‌شهر برای خرید مسکن در گرگان می‌رسیم. در این بخش معمولاً خانه‌هایی باقیمت پایین یافت می‌شوند و اقشار کم‌درآمد ساکن هستند. منطقه شمال شهر گرگان، پایین‌شهر است. ویلا شهر، شهرک امام، فلکه شهدا، ترمینال، زیرخط کمربندی، کاشانی، شهرک شهریار، شهرک مولوی، فردوسی، بلوار انتظام، مدرس، حافظ، سعدی و جهاد مرکزی ازجمله مناطق پایین‌شهر گرگان محسوب می‌شوند.

جمع‌بندی

بودجه لازم برای خرید ملک در گرگان با توجه به این که شما قصد خرید خانه در گرگان دارید یا آپارتمان متفاوت است. البته علاوه بر این موضوع منطقه و محله‌ای که شما قصد خرید ملک مورد نظر خود در آنجا را دارید نیز تعیین کننده قیمت ملک است که باید به این موضوع هم دقت داشته باشید.در این مقاله از مناطق مختلف برای خرید اینترنتی ملک در گرگان گفتیم و خلاصه‌ای از این شهرها را برای شما نام بردیم.

 



لینک های مفید این مقاله

راهنمای جامع خرید ملک و اپارتمان در شهر گرگان

راهنمای جامع رهن و اجاره ملک و اپارتمان در شهر گرگان

مشاور املاک خوب و با تجربه در شهر گرگان



0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *